Lívance z CIZRNOVÉ mouky s pomazánkou z DÝNĚ a sušených RAJČAT

Vegan friendly, Vegetarian, Bez Lepku, Hlavní jídla



Pokud mě sledujete na instagramu, tak si musíte myslet, že už jsem s tou dýní možná trochu trapná, ale vždycky se na ni těším celý rok, takže tohle období si hodně užívám :D A tyhle lívance (oficiálně se plackám z cizrnové mouky říka Socca)!! To je něco :D Ideální večeře nebo svačina. Ale klidně i snídaně.
Nejsem ''plant based'' člověk, ale fakt jsem se asi zamilovala do veganského vaření a hlavně pečení, protože mě fascinuje, jak vpodstatě cokoliv můžete udělat bez rostlinných produktů a většinou ani nepoznáte rozdíl (když nepočítám třeba steak, ten tofu asi úplně chuťově nenahradíte :D). Hlavně vám to rozšiří obzory v potravinách, protože musíte hledat alternativní produkty. A ještě ke všemu, prospějete svému zdraví! 

P.S.: Předem se omlovám za kvalitu fotek, už se brzo stmívá a já je nestihla vyfotit dřív :D



INGREDIENCE pro 2 osoby:
  • 1/2 hrnku cizrnové mouky
  • lžíce (dýňového) oleje
  • 1/2 hrnku vlažne vody
  • 1/2 lžičky římského kmínu
  • 1/4 lžičky soli
  • lžička kari koření
POMAZÁNKA:
  • 6 lžic dýňového pyré
  • 10 sušených rajčat v oleji
  • 1-2 lžičky chilli omáčky
  • špetka soli
  • pár lístků šerstvé šalvěje

POSTUP:
Nejdříve si smícháme cizrnovou mouku se solí, kmínem a kari kořením. 

Potom přidáme olej a vodu a metličkou vyšleháme do hladka.

Neháme minimálně 20 minut stát (ale nejlépe přes noc).

Mezitím si připravíme pomazánku. A to jednoduše rozmixováním pyré. 

Se sušenými rajčaty.
  
Chilli omáčkou (já použila tuhle značky huhu, s rajčaty a bazalkou, která je naprosto dokonalá. Koupila jsem ji na Extreme Food festivalu, ale vy si ji můžete objednat zde), trochou soli a šalvěje.

Teď opékáme odstáté těsto na pánvi (lívanečníku).

A podáváme s pomazánkou, připadně čerstvými rajčaty, konopnými semínky a balzamikem.








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

3 VEGANské korpusy na dort+krém

MAKOVÝ dortík s RICOTTOVÝM krémem a POVIDLY

MEDOVNÍK trochu jinak