Kavárna BerryBlue Cafe v Olomouci


Zdravím dneska s první recenzí! :D Upozorňuju vás předem, že to nebude nic odborného a budu psát prostě to, co mám na mysli :D A dneska budu mít na mysli jednu pro mě novou olomouckou kavárnu. 

Trošku se stydím, že jsem ji objevila až teď. Nebo spíš ségra objevila. V Olomouci je někdy od června. A fakt mě mrzí, že jsem o ní nevěděla už o prázdninách, protože je jako dělaná na snídaně. A těma bych hned začala. Mají tu stálé snídaňové menu, které znělo fakt super. Od hummusu se zeleninou nebo chlebem, po croissanty, toasty, vajíčka, smoothie... Je toho fakt docela dost. A to nemluvím o nabídce různých dortů a sladkostí. Já jsem tu zrovna zastihla například mrkváč, banánobý chlebík, mini pavlovu, štrůdl s karamelizovanými jablky nebo chia puding. Všechno znělo i vypadalo úžasně!! A automaticky vám přidnesou karafu s vodou, čehož si v dnešní době hodně cením :D Navíc často mívají i různé akce a slevy na kávu, což je taky super.


Mimo to všechno (ano už i tak je toho spoustu!) tady mají na každý týden nachystanou týdenní nabídku. Jak jsem tak zpozorovala na jejich facebookových stránkách ( https://www.facebook.com/BerryBlue-Caf%C3%A9-1617524255240269/?fref=ts ), tak většinou obsahuje (zdravější) polívku, bagel nebo nějaký chléb a třeba vafle. A co jsme ochutnaly my? Já si dala opečený bagel s krémovým sýrem, uzeným lososem, cibulí a rajčetem z týdenního menu a opravdu jsem neměla, co vytknout (jediný, co mě nepadá, že by se mohly předem zeptat, jestli chcete bagel opečený nebo čerstvý, ale mně osobně to nevadilo). Ségra měla žitný chléb s lučinou, vejcem a pažitkou a utvrdily jsme se, že jednoduchost má svoje kouzlo. A jako dezert jsme si objednaly naprosto lahodné oreo vafle, které byly fakt vynikající.





Na pití jsme si daly frappé a mátovou limču. Taky supr. Už se těším, až ochutnám jejich kávu v "normální" podobě. Nabízejí klasiku, takže cappuchino, latte, doppio, flat white, ale třeba i džezvu a jako bonus mají pro nejen neznalce kávy namalovaný na tabuli poměr káva a mléko v každém druhu kávy.



A teď k mému milovanému prostředí. To je tady podle mého názoru naprosto boží a roztomilé! Tapeta s plameňáky, modro růžová kombinace a já jsem na měkko :D I když je pravda, že to asi není pro každýho, ale já se tu prostě cítím moc příjemně. 




Příjde mi, že kavárna je udělaná hlavně pro studenty a tomu taky odpovídají ceny. Např. cappucino za 40,-, chia puding za 39,-, vafle 65,-, prostě normálka.

Obsluze samozřejmě nemám taky co vytknout. Očividně to co dělá, dělá ráda, usmívá se a je milá.

Myslím, že z toho, jak jsem kavárnu popsala je jasné, že si tam prostě musíte zajít!















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

3 VEGANské korpusy na dort+krém

MAKOVÝ dortík s RICOTTOVÝM krémem a POVIDLY

MEDOVNÍK trochu jinak